O nava de interventie a politiei de frontiera din cadrul Sectorului Politiei de Frontiera Garla Mare, judetul Mehedinti, a readus pe linia de plutire un iaht sub pavilion german, care esuase pe un banc de nisip, fiind in pericol de a se scufunda in fluviul Dunarea.
In data de 23.09.2012, la ora 08.30, prin apelul de urgenta 112, o persoana de sex masculin, aflata pe iahtul Sailabolt II, la km fluvial 840 al Dunarii, pe directia localitatii Garla Mare, a anuntat ca ambarcatiunea pe care se afla a esuat intr-un banc de nisip si este in pericol de a se rasturna daca apele fluviului Dunarea vor scadea.
In ajutorul cetateanului german U. Michael, aflat pe iaht, a intervenit o ambarcatiune rapida a politiei de frontiera din cadrul S.P.F. Garla Mare, care s-a deplasat rapid pe fluviului Dunarea, pana in zona indicata, unde a stabilizat ambarcatia cu ajutorul unei parame si a tras-o din bancul de nisip, repunand-o in senalul navigabil in conditii de siguranta.
Conducatorul iahtului german a declarat ca naviga dupa o harta mai veche si nu a cunoscut traseul senalului navigabil, fapt ce a condus la esuarea ambarcatiei intr-un banc de nisip, in orice moment existand posibilitatea rasturnarii acesteia.
Cetateanul german le-a multumit politistilor de frontiera mehedinteni pentru faptul ca prin modul rapid in care au actionat i-au scos ambarcatia din bancul de nisip si l-au ajutat sa-si continue calatoria spre Constanta.
In data de 23.09.2012, la ora 08.30, prin apelul de urgenta 112, o persoana de sex masculin, aflata pe iahtul Sailabolt II, la km fluvial 840 al Dunarii, pe directia localitatii Garla Mare, a anuntat ca ambarcatiunea pe care se afla a esuat intr-un banc de nisip si este in pericol de a se rasturna daca apele fluviului Dunarea vor scadea.
In ajutorul cetateanului german U. Michael, aflat pe iaht, a intervenit o ambarcatiune rapida a politiei de frontiera din cadrul S.P.F. Garla Mare, care s-a deplasat rapid pe fluviului Dunarea, pana in zona indicata, unde a stabilizat ambarcatia cu ajutorul unei parame si a tras-o din bancul de nisip, repunand-o in senalul navigabil in conditii de siguranta.
Conducatorul iahtului german a declarat ca naviga dupa o harta mai veche si nu a cunoscut traseul senalului navigabil, fapt ce a condus la esuarea ambarcatiei intr-un banc de nisip, in orice moment existand posibilitatea rasturnarii acesteia.
Cetateanul german le-a multumit politistilor de frontiera mehedinteni pentru faptul ca prin modul rapid in care au actionat i-au scos ambarcatia din bancul de nisip si l-au ajutat sa-si continue calatoria spre Constanta.